ETAP II - PODPISANIA UMOWY
Do dnia 19.12.2016r (PONIEDZIAŁEK)
Dokumenty należy dostarczyć osobiście lub listownie do Biura Projektu przy. ul. Jana III Sobieskiego 3c/57 w Ostródzie.
UWAGA!!!!
Wymienione niżej dokumenty należy złożyć w 2 egzemplarzach:
1. Pismo przewodnie ze wskazaniem numeru ewidencyjnego i wykazem składanych załączników
=> POBIERZ WZÓR PISMA PRZEWODNIEGO
2. Wydruk z centralnej ewidencji działalności gospodarczej (CIEDG)
Wydruk można pobrać i wydrukować ze strony internetowej: https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx wystarczy wyszukać swoją firmę np. po nr NIP.
3. wydruk z rejestru REGON
Wydruk można pobrać i wydrukować ze strony internetowej: https://wyszukiwarkaregon.stat.gov.pl/appBIR/index.aspx wystarczy wyszukać swoją firmę np. po nr REGON. Następnie należy kliknąć w nr REGON aby wyświetlił się opis działalności i wydrukować.
4. dokument potwierdzający nadanie numeru NIP
Należy przedłożyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
5. deklaracje ZUS (zgłoszenie)
Należy przedłożyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
6. Oświadczenia o nieotrzymaniu innej pomocy dotyczącej tych samych kosztów kwalifikowanych
=> POBIERZ OŚWIADCZENIE O NIEOTRZYMANIU INNEJ POMOCY
6. umowa z bankiem (1 strona zawierająca dane oraz nr rachunku) oraz oświadczenie o posiadanym rachunku bankowym
Należy przedłożyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
=> POBIERZ OŚWIADCZENIE O POSIADANIU RACHUNKU BANKOWEGO
7. zobowiązanie do przeznaczenia odzyskanego VAT na działalność firmy
=> POBIERZ ZOBOWIAZANIE DO PRZEZNACZENIA VAT
8. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
=> POBIERZ FORMULARZ INFORMACJI PRZEDSTAWIANYCH PRZY UBIEGANIU SIE O POMOC DE MINIMIS
Aby odnaleźć swój identyfikator gminy pobierz załącznik i odszukaj gminę, w której będzie zarejestrowana twoja działalność gospodarcza